perjantai 5. elokuuta 2016

KKK - Kauniiden kotien kuolausta


Tuli käytyä Seinäjoen asuntomessuilla, ja ai että, miten nättejä koteja siellä olikaan. Allekirjoittanut poistui paikalta vihreällä naamalla. Kyllä tuntui asuntomessujen jälkeen oma koti tylsältä ja ei ainakaan hienolta :D  Tuttuja ei ihme kyllä tullut vastaan. Vai lasketaanko Apulannan Toni ja Sipe? Raukat eivät saaneet rauhassa kiertää, vaan joutuivat yhteiskuviin. Siis minä en halunnut yhteiskuviin, vaan muut :D  Nyt saatte kuolata vähän nättejä koteja :) Kuvat laitan alkuperäisessä koossa, ja niitä klikkaamalla, ne näkee isoina. Mobiilinäkymä on luultavasti aika karsea, suosittelen katsomaan kuvat läppärillä tai pöytäkoneella. Vaikka karsin kuvia paljon, niitä tulee nyt silti tosi paljon. Oli niin nättiä!















































Hieno valaisin!















Ja taas ihana valaisin! :D





Mulla taitaa olla jokin valaisin-fetissi :D Tahdon tämänkin.



Tälläinen olkkari kelpais mulle, kyllä vaan kiitos.












Just mun näkönen taulu.





































Vähänkö makee lipasto! :D


:D



Kuolasin tätä saunaa ihan suu auki.





Tahtoo, tahtoo!











Oon ollut jo pitkään tosi väriallerginen sisustuksessa, mutta tätä huonetta jäin ihailemaan aika  pitkään.







Kaunis, puhdas sisustus. Kelpais.








Tämä on niin mun makuun :)



Tuliko kenelläkään sisustuskuume? :D



4 kommenttia:

  1. Mä muuten kävin maanantaina hyvin spontaanisti asuntomessuilla, kun lähdin veljeni ja hänen tyttöystävän seuraksi :) Olen siis kotoisin lähes Eparilta :D Mutta juu, sisustuskuume on koholla, koska olen myös ostamassa ensimmäistä kotiani avopuolisoni kanssa! Asuntomessuilla eniten ihastutti ne modernit pohjalaistalot, voi kunpa olisi rahaa niin hankkisin sellaisen heti! Myös Villa Tango oli komia, vaikka en kyllä itse voisi sellaisessa sisustuksen keskellä asua. Mutta kaunis noin muuten! Rakastin myös sitä ns. minitaloa sen puukerrostalon kupeessa. Sellaisenkin voisin ostaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai sä kävit paikan päällä, oispa törmätty :D Onnea uuden kodin ostoon :))

      Mietin kans, että jos ois massia takataskus tarpeeksi niin olishan tuolta kelvannut yks jos toinenkin tönö. Yllättäin pari taloa oli mun makuun tosi laimeita ja sekavia sisustukseltaan.
      Mutta oli siellä kyllä niin hienojakin, että jäi näkö päälle. Mikähän mulla on, kun niitä valaisimia kyttäsin erikoisen innostuneesti :D Oon niitä koko päivän kuvista kuolannut..

      Poista
  2. Hienoja koteja! Tuli sellainen olo, että pitäisi päivittää oman kodin valaisimet :D

    VastaaPoista

Kommentoi, kysy, utele :)